Jaaroverzicht 2019

Met trots presenteren we het Care2Care Jaaroverzicht 2019. In het afgelopen jaar intensiveerden we de samenwerking met werkgevers en (regionale) stakeholders. Ook hebben we in het samenwerkingsverband nieuwe pilots en projecten opgezet om de instroom te bevorderen, stemden we onderwijs en vraag uit de regio met elkaar af en wisselden we kennis uit op het gebied van behoud.

We maakten een goede doorstart met het Regionaal Actieplan Aanpak Tekorten (RAAT) om de personeelstekorten in zorg en welzijn terug te dringen, dat benadrukte ook de Commissie Werken in de Zorg. Hoewel de (regionale) arbeidsmarkt nog steeds voor een grote uitdaging staat, zijn we samen goed op weg. Lees meer over alle activiteiten van het afgelopen jaar in ons jaarverslag.

Ook deelnemen?

Samen met werkgevers, werknemers en andere partners brengen we de arbeidsmarkt in balans. Samen leren, delen en successen vermenigvuldigen. Daar zit de meerwaarde van het samenwerkingsverband in Rijn Gouwe voor een evenwichtige arbeidsmarkt. Word ook deelnemer van Care2Care en profiteer van diverse voordelen.

• Toepasbare arbeidsmarktinformatie
  • Samenwerken met werkgevers en andere partners
  • Kennisdeling en -ontwikkeling
  • Ondersteuning van (toekomstige) zorgprofessionals