Thema's / Instroom van nieuwe medewerkers

Ontdekdezorg week 2021

Van 22 t/m 27 maart 2021 organiseren we de landelijke Ontdekdezorg week. Dit doen we om potentiële zij-instromers en herintreders te interesseren voor een baan in zorg en welzijn. Tijdens deze week ontdekken ze de mogelijkheden van de zorg- en welzijnssector. Ze kunnen zich oriënteren, rondkijken en meteen kennismaken met organisaties bij hen in de buurt.

Wat houdt het in?

Dit jaar vindt de Ontdekdezorg online plaats, in verband met het coronavirus. Deelnemers aan de week komen dit jaar dus niet fysiek langs bij jouw organisatie. We richten ons platform echter zo in dat potentiële nieuwe collega's online kennis kunnen maken met je organisatie. Via landelijke webinars en onze website krijgen de deelnemers praktische informatie over leren en werken in de sector.

Ontdekdezorg markt
Deelnemers die al beter weten wat ze willen en zoeken, kunnen rondkijken op de digitale Ontdekdezorg markt. Hier kan ook jouw organisatie zich presenteren door middel van onder andere een video, de website en een beschrijving van je organisatie. Via de kalender en de contactfunctie kunnen deelnemers meteen contact met opnemen en een afspraak inplannen. Daarnaast kan jouw organisatie zelf online kennismakingsmomenten organiseren, zoals een live Q&A.

Vervolgafspraken maken
Tot slot willen we tijdens, maar nadrukkelijk ook ná de Ontdekdezorg week, het proces en het handelingsperspectief voor geïnteresseerden goed organiseren. Onze insteek is dat geïnteresseerden zich tijdens de digitale Ontdekdezorg week kunnen oriënteren, maar ook vervolgafspraken kunnen maken om je organisatie beter te leren kennen. Bijvoorbeeld door een kijkje te nemen op één van de locaties van je organisatie, of door een digitaal gesprek te hebben met een recruiter.

Voor wie?

Alle bij ons aangesloten werkgevers in zorg- en welzijn kunnen gratis deelnemen aan de Ontdekdezorg week. Doe ook mee! Is jouw organisatie niet aangesloten? Dan betaal je 175 euro aan deelnamekosten. 

Ja, ik wil onze organisatie aanmelden! 

Voor vragen, wensen of ideeën kun je contact opnemen met renske@care2care.nl of via 06 86 84 01 95.

 

Laat mij op strategisch en uitvoerend niveau met je meedenken hoe we er samen voor kunnen zorgen dat er voldoende en tevreden medewerkers zijn in zorg en welzijn!
Renske Mijderwijk Projectleider & Communicatieadviseur renske@care2care.nl
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.